Servicecontracten - Morec kantoormachines

Ga naar de inhoud

Hoofdmenu:

Servicecontracten

Om uw apparaten optimaal te laten presteren en beschikbaar te houden, biedt Morec kantoormachines servicecontracten met reactietijden die afgestemd zijn op uw zakelijke behoeften.


Hoe meer afdrukken er worden gemaakt, hoe lager de kosten per afdruk zijn. Daarom is het erg belangrijk goed te inventariseren waarvoor de printer of MFP wordt gebruikt en in welke hoeveelheid er wordt gescand en geprint. Mocht u hulp nodig hebben bij deze inventarisatie, neem dan gerust contact op met ons. 


Servicecontract
Is een organisatie afhankelijk van een printer of MFP en kunt u het zich niet veroorloven om stil te staan, dan is een servicecontract een middel om risico’s af te dekken. In een servicecontract wordt niet alleen opgenomen dat de toner en supplies van de machine worden geleverd, maar wordt ook het onderhoud op de machine afgesloten. In het geval van calamiteiten zijn wij in de meeste gevallen binnen 8 kantooruren aanwezig. In de praktijk zijn we vaak binnen enkele uren op locatie.
Bij een servicecontract kan een bepaald volume worden opgenomen of worden gekozen voor een nul-volume. Bij een nul-volume wordt standaard een abonnement afgesloten voor de service. de service kan met enkele euro’s per maand al worden afgedekt. Dit is afhankelijk van het type machine.

Voordelen van een Serviceabonnement
  • Nooit meer zonder toner
  • Extra lage afdrukprijs
  • Alleen betalen wat daadwerkelijk is afgedrukt
  • Altijd goede afdrukkwaliteit door het gebruik van originele producten
  • Snelle responstijd bij eventuele storingen of problemen
  • Voorrijkosten en uurloon van een monteur zijn inbegrepen
  • Vervangende apparatuur indien onderdelen langer op zich laten wachten

Meer weten over besparen op printkosten? Klik dan hier
                                                                                  






 
 
 
Terug naar de inhoud | Terug naar het hoofdmenu